Mistrzostwa świata dla niedzielnych kibiców już się skończyły.

04:27 Z pasji z miłości 0 Comments

Wiem, nie było mnie dość długo, ale co, mocno sie stęskniliście?Mil zapowiedziała mój kolejny post, a ja...
nie mam słów by się wytłumaczyć. Zatem zaczne od początku.
W dwóch zdaniach a może nawet więcej podsumuje I faze mistrzostw. Jak już wiecie byłysmy na meczu otwarcia i było niesamowicie, ja nie umiem tego opisać słowami wiec prawdopodobnie-ale nic nie obiecuje-zmontuje z tego filmik :) i będzie się działo...

Przechodząc do gry naszych siatkarzy: Polacy w pierwszej fazie wygrali wszystkie swoje mecze i co tu dużo gadać?? Gralismy skutecznie, choć dało się dostrzec błędy w naszej grze. Obrona ciężko przędzie. :(
Zdobyliśmy komplet punktów i takie były założenia.
Niestety na meczu otwarcia zauważyłam problemy z przyjęciem, co bardzo mnie niepokoiło do końca fazy...
Ale dość o moich niepokojach. Bo nadeszła II faza. I tu ...

Właśnie stąd ten tytuł. Polacy przegrali z USA 3-1 i pewnie niedzielni kibice zakończyli już Mistrzostwa świata! och jak dobrze! uf... ulga...
Co do meczu z Amerykaniami musze przyznać ze M.Andersen ma torpede w rękach i był najjaśniejszym punktem, który poprowadził swoją reprezentacje do zwycięstwa razem z Panem o nazwisku Lee (czy to
on jest twórcą tych kultowych spodni???)
U nas za to, świetną zmiane za Mateusza Mike dał Michał Kubiak. :) no mecz życia!!! Dziku brawo! :D
Ale co tu się będę rozpisywać... Sami wiecie jak było...chyba że nie macie opłaconego dekodera firmy wiecie jakiej...

Obecnie jesteśmy już po zwycięskim meczu z Włochami i mogę Wam powiedzieć że najpięknijeszy widok to dwaj przyjaciele uśmiechniżci i szczęśliwi-a mowa tu o Mariuszu i Winiarze :)
Gre niech ocenią "eksperci". Ja ze swojej strony mogę powiedzieć tylko-GRATULUJE chłopakom i proszę mniej nerwowo.Poprawcie zagrywkę i obronę,PANOWIE, obrona! a dla Mariusza WIELKIE BRAWA za wygranie "samemu seta" 25 pkt! jeszcze raz brawo!

Obiecuje że kolejne dwa mecze Polaków będą okraszone piękną oprawą graficzną bo wybieramy sie z Mil na Atlas Arene.

ps. Pozdrawiamy z łódzkiej Strefy Kibica w Manufakturze :)


ja się z Wami żegnam. I nie zabijajcie mnie. Roja tez człowiek :D

Pozdrawiam
"zalatana" Roja :)

0 komentarze :